Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Advent.

Kategori: Allmänt

Ikväll är Stoffe på galej så jag passar på att adventstäda. Eller julstäda. Hmm, kalla det var ni vill. ALLT ska städas. Nu ikväll håller jag på i köket. Alla skåp och luckor osv ska städas och torkas ur. Så det ska minsann bli snyggt o fräscht. Hela veckan kommer förmodligen gå åt till städning. Det gör inget. Är ganska kul när man ser hur fint det blir! Extra rummet ska också fixas denna veckan. Äntligen!

Och sen blir det lite advents saker som ska upp. Hinns tyvärr inte imån men efter all städning så ska det upp.
Jag ska köpa lite mer advents saker först bara =)

Nä nu måste jag fortsätta!!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Vi började ge smakportioner med gröt men han vart så hård i magen så bvc tyckte vi skulle vänta till 6 månader. Jag har tänkt sluta när han är 5½ månad så vi har börjat ge han ca 1 tesked med ersättning varje dag nu så hans mage ska vänja sig. Och sen är det tänkt att han ska äta ersättning tills han är 6 månader :)

    2011-11-27 | 15:31:11
    Bloggadress: http://emeliebergstroem.blogg.se/
  • ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥ säger:

    jaa, det är helt knäppt.. att man kan glömma en sån period i livet.. och så himla snabbt också! det var ju inte längesen man var där.. men det är nog bara för att det blivit så stor omställning!



    var det idag ni hade babysim? =) gillar han att bada?



    hoppas ni haft en fin "första" första advent med er lille ögonsten :-)

    2011-11-27 | 23:49:39
    Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: