Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Babysim nr 2.

Kategori: Allmänt

Idag var det dags för babysim igen.
Eftersom jag absolut ville undvika en lika arg bebis denna gången så var det bara att pallra sig upp redan vid 8 i morse och underhålla lillen som var pigg. Vi busade helt mycket och vid kvart över 10 orkade han inte mer. Blev jättetrött och slocknade direkt när jag la honom i vagnen.

Han sov fortfarande när vi skulle ut o gå vid 11. Vi tänkte att han kanske skulle sova länge och vara helt utvilad när vi skulle bada. Men han sov så gott att han inte ville vakna när jag tyckte det var dags för matning innan simmet. Så vi fick så smått väcka honom. Då hade han iofs sovit i 1½ timme ;)

Så idag var han jätteglad när vi badade och brydde sig inte alls att han fick vatten i ögonen och så. Min duktiga kille. Han sprattlade och skrattade massor.
När vi kommit upp och duschat satt vi några stycken med våra bebisar så att dom skulle hälsa på varandra. Då tog en flicka på 7 månader tag i Neos arm och nöp till riktigt hårt. Hon ville inte släppa och han blev jätteledsen. Så jag fick komma och rädda honom=)








Kommentarer

  • Emma säger:

    Var går ni på babysim som är på söndagar? Vore perfekt så alla i familjen kan vara med :)

    2011-11-07 | 18:42:59
    Bloggadress: http://emmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: