Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Dagens babycafé

Kategori: Allmänt

Idag var vi på babycafé. Det var lite sång o rörelser o sen blev det fika. Idag var det jättemånga bebisar där. Mycket fler än senast vi var där.
O idag var det: Natalie, Emma, Linda, Pernilla o Mimmi. (Med barn såklart=)) Så vi gick en prommenad dit och lika så tillbaka. Alltid skönt med frisk luft. O det uppskattas mycket av bebisarn. Alla slocknade på vägen tillbaka.

Det var en trevlig stund men Neo blev trött så han ville sova. ;)

Sen blev det ett besök på donkan för en milkshake. Gott.

Nu har jag fixat lite här hemma o imån blir det mer fix. Nu ska jag äntligen sätta mig med min symaskin o kolla lite så jag kan börja att sy. Så får vi se hur det går med det ;)
Tänkte sy sängkläder. Hmm, kanske ger mig på lite för svårt, men vi får väl se. Kanske kan bli fint. Tyger är i alla fall det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: