Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hej iphone

Kategori: Allmänt

Nu har även jag blivit modern i skaffat iPhone :) jag beställde den för 2 veckor sen men den kom inte förrän igår. Så jag håller på att lära mig den nu. Det tar ju lite tid. Men bra att s också skaffat en för då hjälps vi åt:) är lite jobbigt att blogga från den nu så det blir nog mest från datorn ändå.
Idag har vi haft besök utav Isabell o benn. Det var så trevligt;) vi åt god mat o gick en runda på stan och drack kaffe.
Det är så trevligt när vi får besök från Småland. Tyvärr blir det ofta att en del slutar höra av sig när man får barn men man uppskattar ännu mer dom som fortfarande vill ses;) vet många som blivit av med massor utav vänner. Så synd:(
Nu ska jag försöka sova. Babysim imån ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: