Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hemma igen.

Kategori: Allmänt

Nu är vi hemma igen. =) Det var jätte trevligt att vara iväg lite o träffa vänner o föräldrar. Men också väldigt skönt att komma hem. Vi har ju saknar Stoffe såklart ;)

Nu sover mina killar och jag sitter uppe och kollar tv. Blir lite städ först men snart ska även jag hoppa till kojs.
Det är redan torsdag och imån börjar helgen! Jag hoppas på att våra nya telefoner kommer imån, men det tror jag dock inte. Dom skulle komma inom 2 veckor, och då har det iofs bara gått 1v. Eller 5 dagar.
Ska bli väldigt trevligt med lite nytt. Jag gillar iofs min telefon men man behöver lite uppfräschning ibland.

Nu var det 2 veckor sen vi träffade bvc gänget. Men imån ska vi träffas igen i alla fall. Förra fredagen kunde vi inte komma eftersom min mamma var på besök. Då fick dom klara sig utan oss ;) Men denna fredagen slipper dom oss inte.

ÅÅÅ, jag glömde min kamera i småland =( Tur att mina föräldrar ska komma på besök på lördag. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: