Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Julinköp

Kategori: Allmänt

Detta köpte jag igår när jag och Neo var på julshopping.

Kom på att vi behöver ju också köpa adventsljusstakar. Det var ju inte så många fönster i förra lägenheten, så det kan bli glest här hemma.
Sen kommer det bli julbak här hemma också. Jag får nog ta och kolla vad som ska bakas och börja i tid. Eftersom jag inte vet när jag kommer hinna. Man vet aldrig när det passar sig för Neo. Åh nu längtar jag helt mycket. I år kommer vi har julen här hemma hos oss. Bra med plats och det kan vara skönt att slippa åka iväg när Neo är så liten. Så lite julemat får jag kanske göra också.





Jag kunde inte motstå denna söta sak.

Kommentarer

  • Carro säger:

    Jag saknar tomtedräkten och pepparkakedräkten till lille Neo!

    2011-11-01 | 20:57:47
  • BojansMammaMartina säger:

    Du glömde den matchande lilla björnen till kulan :)

    Dom är så söta!!

    2011-11-09 | 21:20:46
    Bloggadress: http://bojansmammamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: