Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

MysNeo

Kategori: Familjen

Neo har minsann inte velat sova påkvällarna. Så fort vi gjort som vi brukar och lagt honom vid 8 tiden så har det inte alls passat. Han vill upp och mysa med oss i soffan. Goda killen ;) Han har varit en riktig mysNeo denna veckan.


Igår ville han inte somna förrän halv 10. Det är sent för att vara honom. Men inte sover han längre på natten för det. Han var hungrig vid 4 ändå. =)


Jag kan också nämna att det är nästan först nu som jag blivit riktigt trött. Det blir inte många timmars sömn, och speciellt inte lång sammanhängande...Kanske 3 timmar i sträck, och sen 30 minuter uppe o sen kanske 2 timmar till o sen 30 min uppe igen. Jag får iofs skylla mig själv eftersom jag aldrig går och lägger mig i tid, men jag måste ju också få lite egen tid. Det behöver alla! ;)
Dom första 4 månaderna levde man på adrenalin men nu börjar verkligen komma ifatt en. Det känns... Men åh vad jag trivs med mitt liv!

Neo är det bästa som finns! <3
Och S såklart ;) Jag älskar er!



Hej räddande dryck!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Men hua vad jobbigt! hoppas verkligen inte att det är det! för då kommer det ju bli jätte jobbigt för honom senare:/ , Hur länge hade du tänkt amma då?:)

    2011-11-26 | 20:03:01
    Bloggadress: http://emeliebergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: