Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Smakportion

Kategori: Familjen

Idag fick Neo sin första smakportion. Han har aldrig smakat något annat än bröstmjölk så det var lite intressant. Eftersom han har lite konstig mage så blev jag irriterad på att ingen hjälper mig när jag säger att han har ont. Så idag fick jag nog. Köpte mig en katrinplommon puré burk.

Han tyckte det var mycket gott men han tyckte nog det var lite konstigt att få in nåt annat i sin mun.

Han fick iofs bara 1 tsk men det är ju mycket för han =)
Det kommer dock dröja tillhan får varje dag.


Haha sötnosen har mat runt hela munnen ;)

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Har lillfisen ont i magen :/? . Melker har haft lite problem nu han med så vi fick börja med mini dropparna igen och de verkar faktiskt hjälpa.

    Hoppas han blir bättre!

    Kram

    2011-11-19 | 20:10:42
    Bloggadress: http://emeliebergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: