Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Snart är det jul =)

Kategori: Allmänt

Idag är det exakt en månad kvar till julafton! Oj vad tiden gått fort!!!
I helgen ska jagkika på alla julsaker och se ifall jag behöver inhandla mycket mer. Det är ju den första julen iden nya lägenheten och denna är juca 50kvm större än det förra. Så det kan behövas.

När vi var i Danmark så införskaffade jag mig två st. björntomtar och så vann jag o S en tomte på ett sånt travbollspel. Jag som är galen i jultomtar och allt somhar med pynt att göra blev såklart extra nöjd när jag kunde välja en tomte i vinst ;)
S blev väl mindre glad.

Jag måste verkligen köpa en stor julstjärna som vi ska ha påbalkongen och en lite större lykta tänkte jag! Och det innan advent. Det är ju redan nu på söndag så jag o Neo ska snart kila ut och kolla.

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God eftermiddag snäckan.känns som kväll nu när det blir så mört så snabbt om eftemriddagarna.

    Så skoj att du är så duktig på att sy..Du får visa alla dina fina mössor sen..Skoj att pyssla inför julen.Ha en fin torsdag söta..Om du har lust så kan vi gärna ta en fika på Ilva på Esprsso House imorgon ska ändå dit på förmiddagen för då är min prins på skolan.kram

    2011-11-24 | 15:35:28
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Han sov faktiskt första natten i sin säng inatt och det gick utan några större problem (ta i trä) , hoppas det fortsätter lika bra inatt. Men han har börjat vakna en gång i timmen för att äta så jag funderar på om han inte blir riktigt mätt? , hel ammar jag med men har tänkt sluta tills han är 5½ månad då jag kanske kommer hoppa in och jobba lite extra. Självklart kan man ju amma morgon och kväll men känner att antingen helammar jag eller inget. Och bvc tyckte inte det spelade någon roll om man slutade vid 5½ månad eller 6 månader.

    Sömnen kan ju även bero på en tand som har kommit upp, men tänkte prata med bvc i morgon och höra vad dom tycker!



    Huga, stackars liten! ni träffade en läkare va? hade dom något vettig förklaring till det eller var det bara normalt att det var så med hans mage?. Och som du säger kan han ju inte vara förstoppad eftersom du helammar.



    Tycker dom är så sega här med att skicka ut tider till vaccinationerna , sist fick jag ringa själv och höra vart det tagit vägen? , mycket märkligt! får se om det blir samma sak den här gången.

    Hörde även att det var större chans att dom får feber av den här sprutan än den första!



    Hare bra! kram

    2011-11-24 | 17:27:22
    Bloggadress: http://emeliebergstroem.blogg.se/
  • Angelica säger:

    Ja det är jätte skönt att han kan följa med. Det brukar vara tomt på morgonen så det passar ju utmärkt att han följer med då :) Och ja, han är för det mesta jätte nöjd, även om jag helt vill att han ska sova medans jag tränar ;) hehe.



    Gud vad fin mössa du sytt!!

    2011-11-24 | 23:02:57
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: