Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Storm ja

Kategori: Allmänt

Usch. Vilket skitväder det var igår!
När vi vaknade blåste det rejält o jag gick in på aftonbladet för att se vad det stod... Då uppmanades man stanna inne. Vi skulle på babysimo blev lite osäkra påifall vi skulle gå dit, men vi bestämde oss iaf för att åka dit. För så mycket blåste det ju inte då.

Neo var lika lycklig som vanligt när vi var där o plaskade på för fullt ;)

På eftermiddagen skulle vi gå på julskyltningen lite, men det verkade som de flesta inte vågade ha uppe sin stånd för det var knappt något alls. Såhimla dåligt! Blä, blev riktigt besviken. Vi gick en runda på Hansa istället =)

Väl hemma började jag känna mig risig. Vi skulle åkt till Vanessa o Ola, men behövde vila så jag och Neo fick tyvärr stanna hemma. Ville ju inte smitta någon.
Det var lite otäck eftersom det blåste som fan hela kvällen! Trodde vår balkong skulle blåsa bort. Men den är kvar. Haha.

När vi var ute på stan så kom det en riktig vind o tog tag i vagnen. Tur att Stoffe höll i den. Annars hade den vält (Med Neo i). Fy! Då blev jag helt rädd.

Men idag är det ju kanonväder! Solen skiner för fullt.

Jag ska fortsätta städa nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: