Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Aktiv bebis

Kategori: Neo

Jag har verkligen en aktiv bebis! Jag la honom i min/vår säng vid 8 tiden och somnade såklart om snabbare än jag hann blinka. Men Neo verkade inte göra det så när jag vaknade hittade jag en bebis såhär. Haha, han har verkligen börjat röra sig mycket.



Han har också hittat sina fötter helt mycket nu och pillar gärna på tårna!
Nu han Neo fått sitta en kort stund i bumbon också. Han tyckte det var väldigt intressant!=)


Pappa är beredd med nacken, men det behövdes inte. =) Stolt mamma här!;)

Kommentarer

  • joanna- att leva med Aspergers syndrom! säger:

    Hej jag heter Joanna och är 23 men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda vilken bakgrund man än har:)

    Så kolla gärna in min blogg:)

    2011-10-25 | 15:49:51
    Bloggadress: http://domkallarmighannes.com
  • Mamma till William och Wilma säger:

    Godmorgon snäckan..Hur ser tisdagen ut för en mysig fika på förmiddag uppe i stan? Hihihi..min prinsessa rör sig redan runt i sin säng..Här börjas allt tidigt..Ha en fin höst onsdag.kram kram

    2011-10-26 | 10:18:22
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: