Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Babycafé

Kategori: Allmänt

Idag var jag o Neo på babycafé här i Malmö. Vi gick dit med Emma o Elliot och Natalie o Liam. Men sen var det ju många mammor och bebisar/barn där. Den äldsta var 1 år. Vi började med att sjunga en stund med dom små och sedan blev det fika, prat och mys.
Det var spännande med en ny upplevelse och det blir nog fler gånger.

Innan vi gick dit satte vi oss en stund på espressohouse för lite mat o dryck!


Elliot o Neo. Neo är 3 dagar äldre.







Mina tår kom visst med=)

Neo låg kvar någon minut när Elliot ville äta. Då kommer det ett annat barn krypandes (fort som bara den) och håller på att skalla Neo. Som tur var så såg jag han komma så flög upp ur soffan och hann ta upp honom precis i tid. Var nog 1 cm från den andra bebisen. Blev helt rädd!

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God middag snäckan.Söta bilder.Ha en mysig torsdag..skönt väder denna dag bjuds på..kram

    2011-10-20 | 11:32:17
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och Wilma säger:

    God kväll snäckan..Hoppas att allt är bra med dig denna kväll.

    Nä har inte varit på något baby kaffe..visste inte att det fans här i Malmö..

    Vad sägs som att ta en fika där en dag när min prins är på förskolan så vi kan träffas på förmiddagen med våra små :) Ha nu en skön kväll.kram kram

    2011-10-20 | 20:06:15
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och Wilma säger:

    Godmorgon söta blogg vän.

    Hoppas att du får en fin fredag med din fina prins denna fina höst fredag..

    Jag får passa på att träffas när min prins är på skolan för han vill inte sitta stilla när man går ut på kaffe och det är förståelse...han har massor av myror i brallan,,,hihihi..men vi får träffas ute på kaffe nu i början sen kan vi ta hemma fikor i stället så du med får träffa min prins..

    Ha nu en skön fredag.kram kram

    2011-10-21 | 09:41:31
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Jennie-Inredningsglad småbarnsmamma säger:

    Babycafè och öf och sånt är jättemysigt. Jag brukar gå ett par ggr i veckan och har gjort det typ i ca 2 år. Vi känner oss som hemma där kan man säga=)Ha en fin dag!

    2011-10-24 | 08:39:18
    Bloggadress: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: