Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

BVC idag.

Kategori: Allmänt

Nästa vecka fyller Neo 4 månader. Idag var vi ju då på kontroll på BVC.

Min kille växer på fint!
Vikt: 6550 g
Längd: 64,5cm

Stora killen. Men han är ju inte jätte stor. Alldeles lagom=) Ligger mitt på "normalkurvan" i vikt och är lite längre än den kurvan. Men inte gör det något.

Nu har vi haft besök utav 3st mammor o bebisar.=) Neo somnade som han brukar vid 8 och sover fortfarande utan att ha vaknat till en enda gång.
Dom andra söta bebisarna hade lite svårare att komma till ro. Vilket inte alls är konstigt dock.
Emma o Elliot gick nyss. Skönt att nån annan också är en nattmänniska. ;) Dom andra gick runt 10 tiden.

Nu ska även jag kasta in handduken. Är så himla förkyld och behöver sova bort den rackarns sjukdomen.
Gonatt!

Kommentarer

  • Frejon säger:

    Va kul att se vikt och längd på din kille då han är född samma dag som min "lilla" kille. Min vägde dock på 3 månaders kollen 6775g och var 64 cm. Tänk så olika det är.Vi skall dock först den 9 november på 4 månaders koll, intressant att se hur mycket ha växt då.

    2011-10-29 | 11:40:20
    Bloggadress: http://dalisvackon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: