Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Dopklänningsbilder;)

Kategori: Neo

Jag ville så gärna ha många bilder på Neo i dopklänningen så jag fick helt enkelt kränga på honom den igår och ta en massa bilder då=) Han var så underbart söt!!
Jag lägger ut några st:




Kan man vara finare?













Nu är det fixat så jag kan lägga in bilderna från systemkameran här. Haha jag är lite långsam men bättre sen tän aldrig;) Så nu kan det komma in fler fina bilder.

Hoppas dom uppskattas=) Vet ju inte ens vilka ni är som läser bloggen. Vore ju kul ifall ni ville skriva och tala om. Lägger inte ut det synligt! ;)

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God förmiddag snäckan..

    Min prinsessa väger 4740 g så det är stora tjejen :) Hon älskar mat...

    Baby caffe,,,var är det i Malmö? Mysigt med såna ställen..

    Hoppas att det kommer gå bra för er och det blir trevligt..Så fin dop klänningen är på sötnosen.

    Ha en fin blåsig onsdag.kram kram

    2011-10-19 | 10:48:41
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och Wilma säger:

    Wilma sover bra om nätterna men det kan komma nätter som hon inte kommer till ro och har ont i magen..Men det är varanna dag kan man säga det är så..hihihi...

    I natt sov hon hela natten så det var skönt efter en jobbig natt i går..kram kram

    2011-10-19 | 10:49:30
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Angelica säger:

    Sv: Nej han använder inte gåstolen ofta och han sitter inte i den långa stunder. Men när han väl är däri så är han jätte nöjd då han kommer åt knapparna så den spelar melodier och roligt ljud. Och så är han ju nöjd över att få bita på fjärilen. Men som sagt så är han fortfarande lite för liten för den så han får inte sitta långa stunder. Så fort det verkar lite jobbigt för honom plockar jag upp honom :)

    2011-10-19 | 22:33:41
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: