Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Fredagsmys med spel!

Kategori: Allmänt

Igår var det redan fredag igen=) Då fick vi besök av Carro o Frank. Då blev det skräpmat och massa snacks;) Fick också bli lite gott att dricka.
Spelet kom också fram. Och då fick jag o Carro revansch! Det blev helt enkelt en utklassning! Killarna låg på minus! Haha!

Neo var duktig igår och fick vara med oss lite. Han behövde inte sova förrän halv 9..;) Sen sov han som en stock ända fram till halv 5. Min duktiga kille!



Nu idag har vi haft lite besök till här hemma. Helena o hennes pojkvän kom en runda. Jag fick present och även Neo! Så fint, tack;)
Men nu är jag o Neo själva hemma för S är på hockey. Då passar jag på att sitta vid datorn medans lillen leker i sitt babygym!

Ikväll ska vi på kalas! Malin fyller år så en liten runda dit blir det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: