Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Grattis till mig!

Kategori: Allmänt

Klockan är åtta o jag har redan varit uppe 1½ timme. Jag tyckte att jag skulle få en härligt sovmorgon på min 25årsdag, men det tyckte inte Neo.

Stoffe kom in och sjöng för mig innan han gick till jobbet ;) Neo ville också fira sin mamma och firade lite extra genom att inte vilja somna om.
Det ser ut som han kanske kan somna om snart, men så behöver inte alls fallet vara ;/ Men jag håller tummarna iaf!

Vädret ser ut att bli tråkigt tyvärr. Jag som hade tänkt gå och shoppa lite till mig sen. Hoppas att det slutar regna iaf. Jag är glad att det inte är snö. Minns att för några år sen var det snö (!!) på min födelsedag. Usch, jag hatar snö!

(Nu somnade Neo ;)) Så nu ska jag hoppa bums i säng igen.

Grattis igen till mig på min dag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: