Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Härliga onsdag!

Kategori: Allmänt

Jag hann städa lägenheten klart igår. Stod till 00.00 innan det var dags för sängen. Ville ju få golven skurade också. Haha, det har jag sagt att jag ska göra sen vi flyttade in men det har inte blivit av. Så nu jävlar ;) Det känna så mycket fräschare! Jag hann också damma överrallt o damsuga och städa toaletterna och allt annat. Nu behövs inte det på ett tag. ;) Eftersom vi ska ha gäster i helgen också så känns det skönt att ha det gjort.

Min plutt har varit så glad hela morgonen. Han vaknade vid 9 och tyckte det var dags att stiga upp, men vi låg och pratade i sängen till kl. 10.

Om en timme kommer Neos bebiskompisar. Då ska vi ha en trevlig dag här hemma hos oss med en del kakor o kaffe! Vädret är ju inte jättebra idag så det var nog bra att vi bestämde oss för att vara inne. Inget regn men moln och blåst.

Igårkväll var jag och träffade Johanna o Linn från min gymnasieklass. Johanna har jag ju träffat en del men Linn hade jag inte sett på 5 (!!) år! Det var ett kärt återseende. ;) Ganske komiskt att ingen av oss visste att den andra bodde här i Malmö. Haha.
Men nu blir det absolut fler gånger.



Här är några av presenterna från Neos moster ;) Han fick även 2 bodys o ett par strumpor, men dom ligger i tvätten.
Filten tvättade jag direkt eftersom han älskar filtar. Så den kan reda nu användas :)

Så fina saker! ;) Tack syster!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: