Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hos Linus o Madde.

Kategori: Allmänt

Ikväll var vi bjudna på en sconeskväll hos detta kära par=) Vi fick hemmagjorda scones som var underbart goda!! Blev mätt som bara den och behöver nog inte äta något på ett dygn nu. Mums.

Lilla Neo hade ont i magen ikväll så jag kunde tyvärr inte vara med i samtalen så mycket eftersom jag fick trösta honom. Men direkt när vi började gå hemåt så slocknade han i vagnen och vaknade knappt när jag klädde av honom och la över honom i hans säng. Hoppas hans knip i magen har försvunnit!
Det gör verkligen ont i hjärtat när han har ont. Tur att det är väldigt sällan!

Nu ska jag hoppa till kojs tillsammans med min familj (som har ju redan sovit ett tag=)). Som vanligt sitter jag uppe helt länge!
Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: