Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Kalas för mig

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft lite kalas för mig. Mina föräldrar, min syster med pojkvän, S föräldrar o hans bror var här. Så det blev god mat, en runda på stan och sen tårta =) Neo har varit en ängel idag och myst som bara den! Nu ligger han här bredvid och pratar med sina barbapapaleksaker!

Alldeles strax ska vi till Ola, Vanessa o Charlie! Blir filmkväll med pizza!

Här är en del av presenterna jag fått. Jag fick även en del saker till köket, presentkort på kläder, lotter och lite annars underbart fint! <3


Från mina hjärtan! =) (Stoffe o Neo)



Startkit från sambon!



Mamma var snäll o fixade en symaskin!;)




Fin ljusstake av mina föräldrar



Digital fotoram av min fina syster o hennes pojkvän

Kommentarer


Kommentera inlägget här: