Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Konstig natt.

Kategori: Allmänt

Ja vilken konstig natt det varit. Neo somnade redan vid 6 (var nog eftersom vi ställt om klockan och varit på babysim) och vaknade vid 11 för mat. Sen ville han ha mat igen vid 2, 5, halv 7. Då var han jätte pigg och vägrade somna om. Men jag var jätte trött. Förkylningen gör en ännu tröttare.
Men vid 8 gick vi och la oss igen och då ville han ha mer mat. Sen vaknade vi vid 10. Jag vaknade då av en gråtande bebis (fast han fortfarande sov). =( Stackars liten. Så han fick lite mer mat och sen var han glad igen!

Så det har inte blivit många timmars sammanhängande sömn här inte. Han är väl i någon slags tillväxtfas och vill ha massor av mat. Är ju iofs bra så han klarar sig från sjukdom.

Nu är han pigg o nöjd och sitter och leker i sitt babygym brevid mig!



Han viknar hej =) Myss med en av sina favoritgosedjur!


Vad jag är lycklig att jag har dig min prins! <3

Kommentarer

  • Carro säger:

    Åh gulleplutt! En av de sötaste bilderna jag har sett på lille Neo! Han gillar att bli fotograferad nu ser det ut som!

    2011-10-31 | 15:17:48

Kommentera inlägget här: