Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Lördags kväll

Kategori: Allmänt

Nu när Neo sovit en stund och jag vet att han inte kommer vaknar förrän många timmar så tog jag fram vin o lite godis ;)

Jag har städat en del och belönar mig såhär på kvällen med detta. Ibland är det så skönt att vara själv och inte göra något. SPeciellt eftersom veckan varit fullspäckad.
Har även Ironman på tv:n som jag kollar på lite då och då ;) Vi får väl se när Stoffe ringlar hem =)


Alkoholfritt vin men gott ändå.


Kommentarer

  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    God eftermiddag snäckan.Så fint väder vi har även denna söndag..Riktigt skönt var det när man var ute :) Så gott med god dricka och massa godsaker--Jodå vi har namn på vår prinsessa men kommer inte gå ut med det förs hon är hos oss..Ha en fortsätt bra söndag.kram

    2011-10-02 | 16:07:11
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: