Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Onda hals.

Kategori: Allmänt

Fy för min onda hals. Minns inte ens när jag hade ont i halsen senast. Var säkert flera år sen. Var orolig för ifall jag hade fått halsfluss för när jag svalde så grät jag nästan. Ont ont. När jag vaknade var jag jättehes och ont i kroppen.

Men Neo ville upp vid 8 så det var bara att gå upp och leka med honom. Han var piggare än någonsin. Så typiskt när man inte känner sig bra. Nu har han precis slocknat igen. ;) Utmattad efter allt bus.

Idag får det bli lugnt och hoppas jag blir bättre under dagen. Jag brukar inte vanligtvis vara sjuk länge så jag hoppas jag blir jättefrisk tills imån. Då är det babysim. Annars får jag väl stå bredvid och titta på när mina älsklingar busar i vattnet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: