Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Bilder

Kategori: Neo

Nu har jag ÄNTLIGEN tagit tag i att lägga över bilder på skivor. Alla bilder från vår systemkamera kan vi bara lägga in på Stoffes dator och hans dator är lite störd så jag surfar aldrig där. Så jag tänkte ha bilderna på skivka så jag kan lägga upp några av dom bilderna på bloggen. Bildkvaliten är ju bara LITE bättre där=)

Jag har nu bränt 3st skivor. Och kommer bli minst 3st till idag. Hoppas jag hinner innan vi ska åka till Småland bara. Men det tror jag ;)

Här är lilleman en vecka gammal!


Tiden går så fort. Tänk att det inte alls var länge sen han var så här liten!

Kommentarer

  • Sanna -Mamma till Meja säger:

    Tack detsamma söta du, din lille är ju gudomligt söt :) Kram

    2011-09-15 | 13:54:11
    Bloggadress: http://sannis1987.blogg.se/
  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    God eftermiddag..

    Söt bild på sötnosen..Måste också fixa bilderna så man får hem dem så man kan ha dem här hemma om något skulle ske..Har varit med om det några gånger men har lyckats behålla bilderna så det är skönt.Har nog ett år tillbax som jag ska fixa så ja får hem..Sen kommer det bli ännu mera bilder på båda barnen..Ha en fin eftermiddag..kram kram

    2011-09-15 | 15:35:01
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: