Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Lördagskväll

Kategori: Allmänt

Igårkväll var vi ute på restaurang med några vänner i Växjö. Det var en överraskningsmiddag för Emma som fyllt år. Och visst blev hon överraskad! =) Så det var väldigt trevligt!

Vi stannade flera timmar, men när musiken höjdes och en del kom för att dricka i baren innan utgång tyckte jag det var dags att kila hem.


Tina o Johan!!


Henke o födelsedagsbarnet Emma!



Anna o Jag.



Pappa Stoffe med lillkillen!

Kommentarer

  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    God middag snäckan..Nu kan jag äntligen skriva till dig efter några försök innan men en prins som har slitit mig här i från..hihihi..Så mysigt att överraska sin vän med restaurang besök med god mat och gott sällskap :)

    Här är det bra men trött i kroppen men jag står ut,,hin får gärna komma snart så man kan börjar må som man gjorde innan o slippa stora kulan på magen..

    Ha en skön måndag i höst solen.kram kram

    2011-09-19 | 11:28:19
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: