Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

På resande fot

Kategori: Allmänt

Idag sov vi länge. Jag vaknade halv 12 och tyckte då det var dags att gå upp. Neo hade nog kunnat sova en stund till.

Istället för att köra till Växjö så tog jag faktiskt tåget. Väldigt smidigt med lillen. Tog ju bara 10 minuter och så fick jag en prommenad på 20 minuter. Bra bra.

Väl inne smet vi upp till mammas jobb för att ge lillen lite mat och sen snodde jag 2st mackor där med;) Hade glömt att äta, så jag blev lite hungrig.

Sedan kilade vi o hälsade på mina gamla kollegor som startat en salong. Så jag var ju tvungen att kika hur det såg ut. Jättefint var det! =)

Mamma kom och mötte upp oss sen, och vi gick och handlade en fleeceoverall o en bodysuit.Så fin han kommer bli mitt hjärta! =)


Neo sover så gott. Här var han runt 6-7 veckor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: