Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Resan

Kategori: Allmänt

Det blir ett kort inlägg. Har mina föräldrars dator och när jag knapprar här så väcker jag hela grannskapet :)

Det blev 9st skivor förresten. Shit vad mkt bilder vi hade. Och då tog jag inte ens alla. Tog ca 4 timmar..=/

Tågresen gick okej. Neo sov så gott när vi hoppade på tåget. I Lund hoppade en annan bebis på tåget och gallskrek. Jaha, då vaknade ju såklart lillen. Så sen var han vaken hela vägen. Mitt i allt ihop blev han skitarg och det enda som funkade var att ge honom mat..Inte så kul där på tåget. Men men.
Så när vi kom till föräldrarnas hus så var han helt svår. Han kunde inte komma till ro och var garanterat övertrött. Stackarn=( Så efter lite mat igen så somnade han äntligen. Nu ligger han här bredvid och snarkar =)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: