Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Skitväder.

Kategori: Allmänt

Usch, nu kommer hösten som ett skott! Regn, blåst och rusk. Jag som hade hoppats på att hösten inte skulle komma alls, och att sommaren skulle komma igen. Nu är det bara 8 månader till nästa sommar. =/ Fast jag vill såklart inte att tiden ska gå så fort eftersom Neo gärna får vara liten läääänge till.

Vi gick en runda på stan förut men det blåste för mycket så jag bestämde mig för att prommenera hem igen. Fick med mig lite i alla fall.

Nu ikväll har det blåst storm nästan. Och en jävla massa regn. Hoppas resten av veckan blir bättre!!

Kommentarer

  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    God eftermiddag söta..Ja vilket väder vi har denna tisdag.Får hoppas att det inte blir stor som de hade lovat...Hade mer än gärna velat ha mera av sommaren för den hade vi knappt..Ha en fin eftermiddag snygging.kram kram

    2011-09-13 | 12:52:54
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: