Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Utmaning

Kategori: Allmänt

Jag har blivit utmanad av Mindy:) Så dags att svara på frågorna då !

Varför började du blogga?
Jag har länge velat blogga men inte haft tiden. När jag sedan blev gravid så tog jag helt enkelt tag i det. Så vänner och familj kunde följa min resa.


Vilka bloggar följer du?
Jag läser rätt många bloggar, mest mammabloggar, eller vänner med blogg.

Favoritfärg?
Rosa

Favoritfilm?
Jag är filmgalen så jag har inte direkt någon favoritfilm, men några som jag tycker är riktigt bra är: Day after tomorrow, 28 veckor senare, Bourne - filmerna, Sunes sommar osv :)


Vilket land/länder drömmer du om att få besöka och varför?
Jag skulle gärna vilja besöka Thailand och USA. Jag vet inte varför igentligen, men tror att jag hade haft en underbar upplevelse och att jag hade trivs som fisken i vattnet!

Nu skickar jag den här utmaningen vidare till:
Felicia Angelica Vanessa

Kommentarer

  • felicia - 19 år och mamma säger:

    vi har samma drömresemål! :)



    oj, blev jag utmanad :) får se till att göra den då!



    ha en fin helg! kram!

    2011-09-23 | 10:26:13
    Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    God eftermiddag snygging..skoj att läsa din svar söta.Ha en fin fredag.kram kram

    2011-09-23 | 12:45:49
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: