Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

gå gå gå...

Kategori: Familjen

Fel på ryggen lär vi snart få här hemma. Neo vill bara gå gå gå hela tiden! Han vill att man ska hålla hans hand så han kan prommenera omkring i lägenheten...Gärna snabbt också. Sjukt vad utvecklingen får snabbt nu.
Och han ska klättra överrallt, speciellt på mig o Stoffe. Sån galning. Hoppas han lugnar ner sig lite ett tag, så jag kan smälta all utveckling innan det kommer nåt nytt =)

Igår skrattade enormt mycket åt lillen! Stoffe tog upp armarna och spände musklerna. Och sa att Neo skulle göra lika dant. Och ja minsann. Hela kroppen spände han! =) Upp med armarna med. Så roligt!;)



Kaffe är min absoluta bästaste vän nu!
Jag har verkligen inte lust att gå upp klockan 06.00. Men det vill ju Neo så kaffe är det bästa jag fixar på morgonen ;)



Kram på er alla!=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: