Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Pigg kille

Kategori: Allmänt

Neo har blivit piggare och piggare på morgonen. Förut kunde han sova till 10 tiden, men nu får jag verkligen vara glad ifall han stannar i sängen till 8. Idag ville han upp 06.30. Jag har redan druckit 2 koppar kaffe. =/
Det lär bli mer... Idag är det mycket som behövs att fixas med.

Ska städa här hemma, laga mat, vika tvätt och massa andra saker...
Jag funderade på att kila en runda på stan, och kanske köpa lite sommarkläder till lillen, men nä- det får nog väntas. Han kommer ju inte kunna använda dom nu ändå så jag väntar lite.

Igår plockade jag fram en del i st. 74. Han kan ju använda kläder jättelänge, vilket såklart är bra. Men alla fina kläder som ligger i växarlådan måste ju snart komma fram. ;) Och äntligen kunde lite komma fram!


Antagligen världens gladaste barn ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: