Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sovmorgon!

Kategori: Allmänt

Ja det är helt sant! Idag fick jag sovmorgon till 08.45!!! Neo vaknade vid ca 07.30 men S fick ta honom. (jag fick väcka S) hehe. Körde upp dom så jag fick sova en stund till. Dock hade dom så mycket ljud för sig i köket så jag kunde inte somna direkt men jag fick iaf vila ;) Så när jag gick upp kände jag mig pigg och glad!
Dom har somnat om nu igen men jag tänker inte gå och lägga mig. Sitter hellre här. ;)

Igår var vi på stan väääldigt länge. Mötte upp Frank, Carro, Ola o Charlie och åt o drack gott. Blev öven en runda i affärer.

På kvällen var vi hemma hos Frank o Carro och spelade spel himla sent och hade det toppenkul!
Vi var hemskt dåliga på spelet igår dock. Alla var helt ute och cyklade...=)
Men kul var det ändå!!
Neo visade upp sina nya kunskaper och var så duktig när han somnade snällt i vagnen <3

Snart b,lir det Ikea och i eftermiddag vankas det KALAS för Charlie som fyllt 2 år! Återkommer med bilder ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: