Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Tillbaka...

Kategori: Familjen

Nu är vi tillbaka i Malmö igen ;)
Vi kom iofs igår men jag har verkligen inte haft tid att sitta här något alls. Och så har S haft datorna sen vi kom hem. Men nu tog jag den minsann...

S är fortfarande sjuk. Det var halsfluss. Kan varit influensan från början som sedan blev halsfluss. I alla fall...nu är det på bättringsävgen iaf. Han var hos doktorn igår. Så skönt!!
Imån smittar han inte mer iaf!

Gårdagen var extremt stressig! Vi kom hem vid ca 11 tiden. Då gick jag och Neo direkt och hämtade ut ett paket med kläder som jag köpt.
Kom hem vid 12. Då var det dags att tvätta. Det blev 12 maskiner tvätt eftersom jag tvättade alla lakan, täcken, kuddar osv också. Vill ju inte bli sjuk jag med =)
Samtidigt typ sanerade jag köket, toan och sovrummet. Och såklart roade Neo i alla dess former. En runda på stan och apoteket hanns också med, och även matlagning.
Men därefter var jag så trött att jag höll på att svimma ungefär....


Lillgos har idag lärt sig att ställa sig upp alldeles själv - helt utan min hjälp =)
Duktiga killen!!

Vi var på BVC och läkarkontroll idag. Allt såg finfint ut och lillgossen
väger nu 9085g och är 72,8cm lång!
Han är minsann ingen tjockis men upp går det =)


Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God kväll snäckan..HIhihi..min prinsessa måste va väldigt tidig med allt för hon ställde sig upp i sägen för någon dag sedan och tycker det är jätte skoj.Ha en fin kväll.kram

    2012-04-27 | 18:18:49
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: