Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Förkyld igen....

Kategori: Allmänt

Jaha, då är jag förkyld igen. Eller det har jag varit ett tag men den envisa förkylningen vill inte försvinna. Sen Neo kom har jag har många många sjukdomar..... Mest förkylningar och magsjuka. Jag tror minsann att han tar allt mitt immunförsvar. För lilla pojken har minsann inte blivit förkyld. Han var ju det för ett par veckor sen, men den försvann snabbt och inte har han fått något mer sen. Det är såklart det bästa, men jag är ju inte direkt pigg =/

Denna veckan har jag inte varit helt super på att blogga. Men det har lite med förkylningen att göra. Neo har även krävt lite mer eftersom han är lite sällskapssjuk numera =)

Så idag ska vi bara vara hemma och så ska jag kurera mig. Blir lite städning och matlagning som vanligt men annars ska jag minsann kolla på en film! Då blir det soffmys med lillkillen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: