Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Fredag morgon....

Kategori: Allmänt

Idag vaknade vi med strålande solsken här i Malmö! Det kändes som vår! Allt blev genast mycket lättare. Jag blev pigg med en gång och till och med Neo verkade ännu gladare än vanligt.
Han sitter här bredvid mig och pratar och skrattar förfullt.

Medans jag njuter utav en kopp te och flingor sitter lillkillen o leker i sin matstol med sina leksaker. Det blir en litet träningspass för mig då hans leksaker åker i golvet hela tiden och inte är det han som får plocka upp dom inte ;)






Idag ska vi till BVC för föräldrarträff. Jag tror att det är sista träffen. Det ska vi spännande o se vad vi ska prata om idag. ;)

Sen ikväll åker jag o Neo till Småland =) Det blir en snabbvisit, men det kommer bli kanoners!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: