Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sjuk igen....

Kategori: Allmänt

Jaha då är man sjuk igen eller fortfarande kanske man ska säga.....Jag har varit förkyld helt länge nu. Håller inte räkningen men säkert i minst 2 veckor. Tyckte jag började bli bättre i förrgår, men igårkväll när vi kom hem från mamma/bebis mys hos en kompis så kände jag mig jättevarm.

Och ja hög feber. Den ville inte ens gå ner med panodil....

Men i morse var den puts väck. Helmysko. Däremot är förkylningen värre än någonsin. Neo har också blivit förkyld =/ Så nu rinner våra näsor ikapp. Tråkigt.
Hoppas vi blir friska snart iaf....

Det var därför jag inte kände för att blogga igår.

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    Krya på dig söta blogg vän.kram kram

    2012-02-17 | 13:33:35
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: