Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Vinter

Kategori: Allmänt

Nu har det blivit en "riktig" vinter! Dock fortfarande ingnen snö här- vilket absolut inte gör mig något alls, men riktigt riktgit kallt!
Det är så det biter i kinderna när man är ute. Öronen ska vi inte tala om. Dom är isbitar och ramlar väl av ifall man rör vid dom.

Någon bra vinterjacka har jag inte heller. Det har jag iofs aldrig haft. Jag ogillar stora, tjocka jackor som gör att man ser ut som en sumo i. Därför väljer jag hellre att frysa lite.
Skor däremot har jag riktigt varme o goa. Det blir inga kalla tår här inte.

Det ser så gulligt ut när Neo är helt nerpackad i vagnen med en miljon kläder och täcke. Han lär ju inte direkt frysa. Man blir nästan lite avundsjuk då det ser så himla skönt och mysigt ut i vagnen. Nu är han dock lite lång för liggdelen tycker jag så vilken dag som helst säger vi tack och adjö till den. Då blir det sittdelen (som inte är plommonfärgad, utan ´SVART).

Nu ska jag ha morgonmys med min fina familj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: