Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Första snön

Kategori: Allmänt

Då fick jag se första snön för denna vintern.
Jag är glad att jag klarat mig så här länge. Ogillar snö väldigt mycket. Visst är det mysigt på julafton men annars NEJ. Bara jobbigt att gå med vagnen och man blir blöt om fötterna och i ansiktet. =/
Så vi stannade inne idag.

Det var inget som stannade utan mest snöblandatregn men ändå.


Kort är taget genom ett fönster på ett fönster. Ville inte gå ut på balkongen=) Kallt!




Passade på att koka hans nappar =) Förra kokningen glömde jag och kom på det efter 20 minuter. Tack och hej för dom. Tur att jag inte kokade alla vid det tillfället. Han har ju nu börjat tycka det är lite okej med napp. Jag JUBLAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: