Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Grattis mitt hjärta!

Kategori: Neo

Idag fyller mitt hjärta 6 månader. Åh, så fort tiden går. =) Han börjar bli stor och inte ett litet spädbarn. Han har nu börjat äta ett mål mat om dagen och det har gått bra. Han tycker inte det är så kul efter en stund men man får ha tålamod.

Han har blivit så himla stadig i benen. Jag behöver knappt hålla upp honom länge. Bara hålla så han inte faller åt nåt håll. Men jag hoppas han inte lär sig saker för snabbt. Blir full fart här hemma då, och än så länge hinner jag med tvätt o disk ju.

Här kommer lite bilder på lilla Neo idag på hans stora dag:













Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God kväll snäckan..Vilket väder denna dag har bjudits på..Gick en runda med min grabb vid 18 tiden..blää för detta gråa o stormiga vinter väder..

    Söta bilder på sötnosen & grattis till honom..3 månader mellan våra små godingar.Ha en mysig kväll.kram

    2012-01-04 | 20:04:22
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Linnéa säger:

    Vilken vacker liten pojke ni har! :)

    2012-01-12 | 14:45:39
    Bloggadress: http://evamarialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: