Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Jag och neo på äventyr

Kategori: Allmänt

Nu är jag och neo iväg. I småland och hälsar på mina föräldrar och vänner. Vi ko
Igår kväll och åker nog tillbaka på onsdag.
Jag blev jävligt tokig igår på tåget. Förstår inte varför det var så himla mycket folk. Alla stod i gångarna och trängdes. Det var nog bara jag med barnvagn och jag blev helt sur för ingen flyttade sig. Grrr! Så hoppas det blir bättre på insdag  när vi åker hem igen. Neo skötte sig exemplariskt så det underlättade. Min snälla kille!!!
Nu idag ska jag ta det lugnt. Kanske slänga på en film till och med. Neo håller på att somna nu så jag tänkte även försöka vila. Ikväll ska jag få träffa tina onisabell:) det ska bli väldigt skoj!
Hoppas även ni får en toppendag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: