Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Leos Lekland!

Kategori: Allmänt

Åh vilken fantastiskt dag vi har haft! Vädret har dock varit skitkass. Bara regn o storm. Vi höll på att blåsa iväg när vi gick. O då gick vi inte ens långt. =/ Och dumma jag hade inte ens vantar. Blev ganska arg på mig själv när jag insåg hur kallt det var.

Men i alla fall.

Dagen började med att jag o Neo mötte upp Emma o Elliot utanför vår port redan vid 9. Vi skulle ta bussen ihop till mobilia för att gå på ett babycafé som ligger strax intill.
Utanför mötte vi upp Natalie o Liam, Linda o Isabella, Lina o Otto och Jasmin o Angelina. Mimmi o Melissa kom lite senare. Så vi var en hel drös där idag. ;) Blev rätt mycket sånger och såklart fika sen.

Därefter prommenerade vi till Leos Lekland som ligger ca 10 min gång därifrån. Jag har aldrig varit där förut, men OJ så fint det var! Ett palats för små kids som kan springa omkring och leka. Vi mammor hade iofs också skitkul =) Åkte lite ruschkana o sånt. Haha. Bebisarna tittade på men verkade ha trevligt dom också ;)

Jag hoppas vi snart ska dit igen! Det var så fräscht och väldigt väldigt lite folk.

Nu är vi trötta som bara den!
Och eftersom jag inte fått nån sömn på 3 nätter är jag en zombie. Neo har inte velat sova och har varit hungrig varje timme typ. =/ Jag gav honom en hel portion gröt nu ikväll och hoppas att han sover bättre på det. För jag behöver sova mer än 2 timmar i natt känner jag.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: