Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Mysdag med sonen

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Neo en mysdag. Vi låg i sängen länge och pratade och knapprade på mobilen. Mobilen är det roligaste Neo vet=)
Nu sitter jag och äter frukost och Neo ligger bredvid och leker.

Igår kväll tog jag upp vår nya kaffekokare och idag fick jag första koppen. Det var riktigt gott kaffe! ;)

Igår var det tänkt som en mysdag men det fick bli idag i ställt då jag o Natalie bestämde oss för en lunch o fika. Neo o Liam fick då leka av sig lite ;)
En mycket trevlig dag. Mysdagar kan man ha när som ju.


Så underbara, blåa ögon Neo har!

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Jag tycker att 7 är sovmorgon :p hehe. Är van sen Isaac var liten att gå upp tidigt, han har alltid varit en morgonpigg grabb, från det han var liten till han var ca 3½ år så ar han vaken vid 5-6 så de dagar banen sover till 7-8 är underbart :) Ja Liam äter fortfarande på natten, vid 3-4 brukar det vara.



    Gud var fina ögon han har er grabb!

    2012-01-03 | 12:45:17
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/
  • Mamma till William och Wilma säger:

    God kväll fina blogg vän..

    Finns inget mysigare än massa mys med sina små barn.GÄller att passa på när man kan för de växer fort upp i åldern när de inte vill längre...hihihi...

    Första åren med barnen är massa mys och mys som gäller :)

    Sånt väder vi har haft denna dag..Hoppas att det är bättre väder i morgon..kram kram

    2012-01-03 | 20:19:16
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: