Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Röd dag.

Kategori: Familjen

Vad härligt när det är en röd dag bara sådär. Då får S vara ledig och vi kan umgås hela dagen och få mycket gjort här hemma.

Vi var en runda på stan för att kika lite ifall vi kunde hitta nåt på rean. O visst gjorde vi det. =) Sen begav vi oss till IKEA. Behövde gardinstänger. Har dock inga gardiner än, men det är en bit på vägen. Vi ska kika en del först men hoppas spåklart på att vi hittar det vi söker snart.
Då ska jag försöka ge mig på att sy.

Ikväll har vi haft lite rensning utav kläder o annat skoj. Blev klara nu =) Snart väntar sängen och förhoppningsvis en natt med mycket sömn. Jag tror dock inte på det eftersom lilleman vaknar ca 5 gånger/natt o vill äta. Jag är för tillfället en trött mamma.

Måste ju uppdatera ang. Neos matning. Han är inte jätteförtjust i den "nya konsistensen". Kan vill ha det slätt. Nu när det är lite mer klumpar i maten tycker han inte alls om det. Det mesta åker ut igen och han klöks hela tiden. Men vi kämpar på här hemma.=)
Gröt funkar ganska bra. Hoppas han vänjer sig snart. Haha, min godning. ;)

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Det var lika här förut, han åt 1 gång i timmen ungefär på slutet.. man är så slut på morron!

    Men nu när jag slutat amma sover han hur bra som helst. Äter vid 12-1 tiden sen vaknar han inte förän 5-6 tiden för att äta nästa gång!

    Hoppas det blir bättre för er!

    kram

    2012-01-07 | 09:33:40
    Bloggadress: http://emeliebergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: