Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sjukstugan

Kategori: Allmänt

Idag är min fina sambo hemma. Han är sjuk=/ Inte kul med magsjuka. Jag och Neo har dock klarat oss (än så länge iaf). Han har varit dålig sen i lördags så jag blev orolig nu så jag gick till apoteket och kom hem med olika mediciner =)

Så idag är det 2 att ta hand om här hemma. Neo är dock en gladfis men vill gärna bli underhållen och det är ju min uppgift till 100% för tillfället. Så det är lite stressigt men det funkar. ;)

Just nu sover i alla fall båda så denna mamman äter lite mat och ska snart vika tvätt.

Efter maten ska jag fortsätta att rensa ur kläder i min garderob. Har alldeles för mycket kläder. Tror jag har 3 kartonger i källaren, rensade ut 2 stora säckar igår och har lite kvar att rensa. Och ändå är det så mycket kläder att jag inte får plats i garderoben. Galet!
Nu när jag gått ner så mycket i vikt har jag massor som inte passar så det måste ut! =)



Kommentarer

  • Emelie säger:

    Ja det har ju gått så sjukt fort! lite läskigt nästan, och jag vill ju ha han liten länge ju :) hehe.

    2012-01-10 | 11:41:27
    Bloggadress: http://emeliebergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: