Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Äntligen nya bilder

Kategori: Allmänt

Vad man kan vara lat ibland! Jag har inte tagit tag att lära mig att göra om bilder i alla olika former o sätt. Nu satte jag mig ner och faktiskt kollade igenom alternativen! Väldigt skoj =)
Så nu framöver kommer det bli fler bilder här i bloggen. Det blir väl kul?
 
Jag är faktiskt väldigt urusel på datorer och mycket annan teknik men nu har min hjärna börjat jobba igen så det ska väl bli bättre. haha!
 
Igår fick en jacka och en tröja följa med hem till Neo.
Jackan är dock för hösten eftersom den är lite för varm nu.
 
Neos nya jacka.
 
 
Lovley!
 
 
Skrev igår att vi åt kylling. Slänger även in en bild på detta. Kan ju insperera er att äta det idag kanske ;) MUMMA!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: