Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Galen helg ;)

Kategori: Allmänt

Denna helgen har varit galen! =) I fredags var vi på besök på bvc. Vaccination och vikt och längd mätning. Allt var kanon men det var inte alls skoj att bli vaccinerad tyckte Neo. =( Vi hade mys hela förmiddagen innan han blev pigg och busig igen. Hela vaccinationen var som bortblåst då. Haha!

Sen blev det handling och därefter kom mina föräldrar på besök! Dagen var väldigt intensiv tycker jag. =) Men himlans mysig!

Lördagen inleddes med sovmorgon till 9.00 =) Underbara unge! TACK! Därefter blev det frukost på balkongen. Mumma!

På eftermiddagen var det kalas för Neo. S släkt kom och det var himlans trevligt. Neo verkade ha en toppendag i alla fall. Han vägrade sova på eftermiddagen och var glad och busig ända fram till kl. 20 då han slocknade ;)

När gästerna gått hem börjades det med bak inför söndagens kalas. Jag gick och la mig kl 24. Jag orkade inte fortsätta. Hjärnan hade lagt av helt enkelt. Men kl 8 dagen efter fortsattes det med mer bak. Jag o S hade fullt upp fram till klockan 14 då gästerna kom. Det blev en jättelyckad dag och Neo var underbart glad även denna dag! Han hade många bebisvänner på besök och dom busade mycket.

Han vägrade somna förrän 20.30 ikväll fast han hoppat över eftermiddagstuppluren även denna dag! Kvällen kantades av massa bus o lek med dom nya leksakerna!

 

TACK ALLA SOM FÖRGYLLDE DENNA HELG <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: