Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Då är det månad igen. Dagarna bara springer iväg.Det är så mycket att göra nu för tiden men månadagar finns det alltid mycket plats för bloggen >=)
 
Då tar vi alltid det lungt på förmiddagen. Neo sover och jag lagar mat. Jag fick minsann också sova en stund. Så skönt! Jag är så fruktansvärt trött! Tror att vädret har gjort mig extra trött. =/ Nu är det dock sol ute och det skulle det vara hela veckan! Så hoppas jag blir lite piggare denna veckan.
Lördagens bravader har också satt sina spår! Jag märker verkligen att det var TVÅ (!!!!) år sen som jag var ute senast! Sjukt jag vet!
Lördagen startade med att mina föräldrar kom på förmiddagen. Dom skulle vara barnvakt och sova över här. Både jag o S skulle ut på olika håll nämligen. Så snällt av dom <3
Vid 12.00 började jag jobba och kom hem runt 17 tiden. Blev snabbt att duscha o fixa iordning mig eftersom vi skulle ut o äta- Mamma, Pappa, Neo o jag.
Vid 20 tiden mötte jag upp Vanessa o Carro på lilla torg och där satt vi fram till 02.00. Drack lite gott och snackade skit =) Det var toppen!
Jag tyckte inte att kvällen skulle sluta då så jag mötte upp Vanessa nr 2;), och då blev det lite dans innan sängen väntade!
Jag hade väldigt roligt men är fortfarande riktigt trött! Tur att jag har underbara föräldrar som tog och lekte med Neo igår morse så jag o S fick sova ut ändå till 10.30!!!! Sovmorgon!!
 
Neo hade dock inte märkt att vi var borta för han somnade strax efter jag gått och vaknade för välling när jag kommit hem=)
 
Igår fick det bli en riktig söndagssöndag!
Först lunch med mina föräldrar innan dom åkte hem och sedan på kvällen blev det pizza och hyrfilm med min kärlek.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: