Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Pyssel

Kategori: Allmänt

Nu har jag minsann tagit tag i lite pyssel. Sytt fast lite knappar som flugit av från tröjor och tog även fram tyget till kuddarna som jag ska sy.
Förhoppningsvis blir dom klara idag eller imån =) Tyget har legat på garderoben alldeles för länge. Vi behöver lite färg på balkongen så där får dom bo när dom är klara.


Detta härligt tyget ska få pryda mina kuddar







Gardiner ska också sys här hemma. Nu när jag ändå är i farten hoppas jag att det också blir fixat innan helgen. Eller i alla fall börjar på dom. Det är det som är det jobbiga.
Balkonggardinerna (2st längder) ska bara fixas till lite innan dom kan hängas upp, och då är det komplett där. Det får i alla fall fixas idag.

Någon som har tips på annat kul att sy så släng iväg en kommentar!;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: