Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ännu en vecka

Kategori: Allmänt

Ja nu är det måndag igen. Och ännu en lång dag på jobbet. Det går bättre och bättre, men jag har fortfarande myyyyycket att lära. Hoppas killarna på jobbet har mycket tålamod ;) Det behövs! Haha!

Var nästan iväg i 11 ½ timmar idag. Jag saknade min fina familj massor!!! Men är ledig imån så det blir mycket mys, lek och förhoppningsvis en träff med några vänner.
Hoppas vädret är fint så man kan vara ute. Eftersom jag jobbar i ett köpcentrum så har jag inte sett hur vädret varit sen jag gick till jobbet (vid 9.15). Galet!
Men det är iaf skoj! =)

Snart är det midsommar också! Vilket betyder att Neo snart fyller 1 år! Jag smet in på BR idag och köpte hans första födelsedagspresent! Det kändes väldigt konstigt! Men samtidigt himla kul.
Det blir nog en runda i helgen också för att kika på lite presenter!

Nä nu väntar sängen innan jag somnar här! NATTI!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: