Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Heja Sverige

Kategori: Allmänt

Nu är det fotboll på tv. S är iväg hos en kompis så jag tänkte att Neo o jag skulle ha en myskväll i soffan. Det blev dock inte som jag tänkt eftersom lilleman somnade för ett par timmar sen. ;) Men jag fick iaf på sig sin Sverigebody. Den fick han sova i ;)



En bild på mig på vår balkong! Nu börjar det likna något där. Ska fota och visa en dag. Har lite smått kvar men dom "stora" grejerna är iaf på plats.

Idag tog Neo lite fler steg =) Duktiga älskling! <3

Imån kommer mina föräldrar på besök. Min mamma fyller år så det blir att fira henne! En helmysdag minsann.
Kvällen består av besök =) Några vänner med barn kommer så barnen får en lekkväll medans vi mammor käkar gott och kanske spelar lite spel!

Hoppas Sverige vinner nu! (Tror dock inte det) =/

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God kväll snäckan.Söt bild på dig...Skoj att din grabb börjar gå mer och mer...Får ta och bestämma en dag innan semester sätter igång..Tro dok inte heller att vi kommer vinna i kväll i fotbollen..kram

    2012-06-15 | 21:54:47
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Isabell säger:

    Vad fin du är vännen!!<3

    2012-06-18 | 01:05:26

Kommentera inlägget här: