Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Jobb o plugg

Kategori: Allmänt

Japp, jag sitter här nu o pluggar på jobbet. Eller jag försöker lära mig mer om mitt jobb kan man väl säga. Det är mycket att lära sig men snart ska väl min hjärna fått in en hel del iaf. Hoppas vi på =)

Tog bara en kort paus.

I helgen var det ju midsommar. Och på midsommarafton firade jag o S vår årsdag! ;) Älskar dig! <3
Det var en mycket trevlig midsommar helg.
I fredags var Ola, Vanessa o Charlie här. Det blev god mat och barnen busade massor. Så härligt nu att se dom när dom kan leka tillsammans. MYS!
Det blev rätt sent, och gästerna gick hem vid 03.00 tiden. Så vi var lite trötta igår minsann.
Då skulle vi på kalas hos Neos kusin. Han fyllde 1 år. Grattis till honom!
Vi kom inte hem förräns rund halv 12 tiden på natten. Neo ville inte sova så han somnade när i precis skulle parkera bilen. En riktig nattuggla!

Imån ska jag jobba iaf halvdag så jag hinner nog blogga lite på eftermiddagen. =) Hoppas!

Ha en trevlig kväll kära ni!

Kommentarer

  • Stina säger:

    Vad är det för jobb? Nyfiken ;)

    2012-06-25 | 17:28:38

Kommentera inlägget här: